Garanti süresi bittikten sonra ne olur?

Garanti süresi bittikten sonra ne olur? Garanti süresi bittikten sonra ne olur?, Garanti süresi geçerse ne olur?, Garantisi bitmiş ürünün değişim yapılır mı?, Garantisi bitik ürün servise bırakıldıktan sonraki yasal onarım süresi ne kadardır?, Telefonun garantisi bitince ne olur?, Garanti uzatma ücreti ne kadar?

Garanti süresi bittikten sonra ne olur?

Garanti süresi geçerse ne olur?, Garanti süresi bittikten sonra ise kullanım ömrü süresince bakım ve onarım hizmetlerini üretici veya yeni ithalatçının sunması zorunludur.”düzenlemesi bulunmaktadır.

Garanti süresi geçerse ne olur?

Garanti süresi geçerse ne olur?, Garanti süresi bittikten sonra ise kullanım ömrü süresince bakım ve onarım hizmetlerini üretici veya yeni ithalatçının sunması zorunludur.”düzenlemesi bulunmaktadır.

Garantisi bitmiş ürünün değişim yapılır mı?

Garantisi bitmiş ürünün değişim yapılır mı?, Malın tamiri için gereken azami sürenin aşılması, durumlarında, tüketici malın ücretsiz olarak bir yenisiyle değiştirilmesini ya da bedelini isteyebilir. Tüketicinin bu isteklerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı zincirleme olarak tüketiciye karşı sorumludurlar.

Garantisi bitik ürün servise bırakıldıktan sonraki yasal onarım süresi ne kadardır?

Garantisi bitik ürün servise bırakıldıktan sonraki yasal onarım süresi ne kadardır?, Firmalara ve markalara kalsa garantisi biten ürünü çöpe atıp gidip kendilerinden yenisini almanız gerekir fakat bir ürünün sadece garanti süresi değil yasal ömrü de çok ciddi bir etkendir o nedenle garantisi bitmiş dahi olsa arızalı ve yedek parçası bulunmayan bir ürün ile ilgili değişim talep etme hakkınız olduğunu ...

Telefonun garantisi bitince ne olur?

Telefonun garantisi bitince ne olur?, Bu süre çoğunluklar 20 İŞ GÜNÜ olarak belirlenmiştir. Ürünün tamir edilmesi mümkün olmadığının yetkili servis tarafından tüketiciye bildirilmesi durumunda aşağıdaki haklarınızı kullanabilirsiniz. Tüketici, ürünün ücret iadesini isteyebilir. Tüketici, ayıp oranında ücret iadesi isteyebilir.

Garanti uzatma ücreti ne kadar?

Garanti uzatma ücreti ne kadar?, Cihaz garanti süresi dolduktan sonra ağır ayıptan dolayı kullanılamaz hale gelmiş ve zamanaşımı süresi geçmiş olsa bile tüketici, haklarını kullanabilir. Ayıplı malın tanımı 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun madde 8/1'de yapılmıştır.

Serviste 20 iş günü doldu ne yapmalıyım?

Serviste 20 iş günü doldu ne yapmalıyım?, Montaj tarihi itibariyle ilk 6 ay (180 gün) içinde çamaşır makinesi için +2 yıl ek garanti tavsiye edilen perakende ücreti 2.399 TL'dir. Montaj tarihi geçtikten sonra 36. Aya (1095 gün) kadar +2 yıl ek garanti tavsiye edilen perakende ücreti 2.879 TL'dir.

Bir ürün kaç defa garantiye giderse yenisi verilir?

Bir ürün kaç defa garantiye giderse yenisi verilir?, Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez, farklı arızaları dört kez yapan cihaz ücretsiz değiştirilir. .

Garantisi devam eden ürüne servis ücreti ödenir mi?

Garantisi devam eden ürüne servis ücreti ödenir mi?, Tüketicinin, Kanunun 11 inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.

Garanti süresi en az ne kadar olmalıdır?

Garanti süresi en az ne kadar olmalıdır?, Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlamak üzere asgari iki yıldır. Ancak, özelliği nedeniyle bazı malların garanti şartları Bakanlıkça başka bir ölçü birimi ile belirlenebilir.

Tamirde geçen süre garanti süresine eklenir mi?

Tamirde geçen süre garanti süresine eklenir mi?, Bir malın arızalanması durumunda, garanti kapsamında tamirde olduğu süre garanti süresine eklenir. Tüketicinin garanti ile ilgili hakları nelerdir? Tüketici arızalanan ürünü için 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından birini kullanabilir.

Beyaz eşyada garanti süresi kaç yıldır?

Beyaz eşyada garanti süresi kaç yıldır?, Bir beyaz eşyanın garanti süresi standart olarak Tüketici Hakem Heyeti tarafından belirlenmiştir. Bu süre de on yıldır. Garanti süresi kapsamında beyaz eşyalarda meydana gelen arıza ve sorunlar beyaz eşya markası teknik servisi tarafından ücretsiz tamir edilir.

Bir ürünün garanti süresi içinde bozulması halinde yapılması gerekenler nelerdir?

Bir ürünün garanti süresi içinde bozulması halinde yapılması gerekenler nelerdir?, Malın ayıplı olması durumunda tüketicilerin, bedel iadesi, malın ayıpsız misliyle değişimi, ayıp oranında bedel indirimi ve malın ücretsiz onarımını isteme hakları vardır. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir. Satıcı tüketicinin talebini yerine getirmek zorundadır.